Nya extra jobbet.

Igår var dagen då jag började jobba på Myggan. Natten till igår var hemsk. Låg vaken i timmar pga mensvärk som vägrade släppa men efter lite piller och några timmars spelande på mobilen blev det tillslut bättre å jag kunde somna. På väg till jobbet mådde jag inge vidare. ont, illamående å trött som satan. Men det var bara att bita ihop. Dagen gick super snabbt och jag måste säga att det var himla kul att jobba med barn igen. Dom är himla gulliga barnen på Myggan! Ser redan fram emot nästa tisdag! :D

Inhandlade dom fuulaste skorna som finns till jobbet btw haha. Skäms nästan att visa. men jag bjuder på de ;) Tofflor måste man ju ha på förskola om man inte vill gå mer ris under fötterna ;)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Vart dom mjuka då? Du hade ju sånt problem att hitta på marknaden;-)

2011-08-31 @ 10:53:48
Postat av: Jess

hehe, nja, inte lika mjuka som dom ska vara men jag var ju illa tvungen att köpa ett par å dom var billigare än andra tofflor..

2011-08-31 @ 11:02:14
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0