Det bubblar

Jag veeet att jag är skit tråkig! Jag skriver inget intressant men jag har lixom inte gjort mycket annat de senaste 6 månaderna än kämpat med det där förbaskade kortet som jag äntligen har :) Å nu återstår jobb jobb jobb fram till jul som ska firas hemma hos Jimmys mamma. Första julen utan min mamma på 30år.. Deni! Långtar till nästa år! 2012 kommer bli ett bra år! :D Det gör väl inget om vi snabb spolar lite eller? Va ska vi säga? Mitten på januari någongång?! Å det gör ju inget om det kommer lite snö. Trodde aldrig JAG skulle säga det men jag längtar faktist lite efter snön. Nu är det ju faktist 1 dec å det är helt ok att det kommer lite snö över jul å nyår å kanske till februari nångång att det blrjar bli varmare så våren kan komma med sol och värme :) Å va jag längtar till våren!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mams

I år flyr vi julstressen MEN nästa år ska vi fira julen tillsammans, precis som alla andra år <3 Ja, jag längtar också efter lite snö men bara det inte blir som förra året! Längtar också till våren och till sommaren. Massa kramisar

2011-12-01 @ 16:48:38

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0