Blandade känslor

Jag vet inte.. Är jag glad eller är jag det inte? Känns konstigt inom mig idag..? Vill att det ska kännas bara bra! Jag hade ställt kl på 7 imorse då planen var att sticka till gymmet och köra förbränning.. Men jag vaknade kl 6 och tyckte att jag kunde ta sovmorgon idag med.. Nu känner jag mig lite besviken på mig själv att jag inte stack dit iallafall. Men jag tror att jag behöver detta just nu! Har kört stenhårt i 12 veckor och min kropp börjar ju som sagt säga ifrån lite så det kanske är smart att vila, även om det tar emot lite.. Ikväll blir det ben och fb iallafall. Ska nog köra backintervaller då jag tror att det är det mest skonsamma mot mina ben. Fan, jag som vill springa. Aja.. får ta tag i det snart igen!

Har suttit och laddat min nya MP3 nu på morgonen. Men de mästa av den musiken jag haft innan har jag toktröttnat på men några nya har jag fått med nu :) Kom mer än gärna med förslag på bra träningslåtar med power i.

Här är några jag gillar:

Jennifer Lopez- On the floor
Inn- Hot
Nirvana- smells like team spirit
Usher - More
Allez ola ole
Nas & Damien Marley- As we enter
Bounce- Dj Manian
Club Bizzare- U96
Reel 2 Real- I like to move it



Kommentarer
Postat av: A Kay

Jag är också sjukt seg! Det är inte bara du. Tror det är för att det är så kallt och man börjar verkligen bli trött på allt det här (träningen tröttar också såklart)... Så ta sovmorgon du! Jag tycker du förtjänar det. Jag tog också en liten idag. ;)

2011-02-24 @ 21:34:12
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0