inget liv

Jag har kommit på att jag inte har något liv längre haha..
Mina dagar ser alla likadana ut.

sova
äta
träna
äta
jobba
äta
jobba
äta
träna
äta
sova


jag kan väl inte säga att jag inte trivs med att ha dessa rutiner men efter utmaningen blir det bara träning en gång om dagen på morgon/förmiddagen. Hinner knappt se på tv en gång hihihi.. Skulle man försöka boka tid för att träffa kompisar går det ju ut över träningen och det vill jag inte. Har fått in några "dejter" med kompisar men det är inte lätt! Det är lite kämpigt att träna i stan så sent MEN under utmaningen går allt bra! Jag är verkligen så super glad att jag fick den här chansen. Den har räddat mig genom mycket och jag kommer ta med mig allt jag lär mig i resten av mitt liv!


I helgen ska jag ut till mamma.. Måste få igång övningskörningen igen!!! Den har kommit helt åt sidan nu sen innan jul. Inte bra. Så jag får se om jag drar ut och springer eller om jag lånar mammas crosstrainer..
För träna SKA jag!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Snokade på din nagelblogg... Satan vad snygga naglar! Lite sugen, men det där är värsta djungeln för mig. Fattar ingenting. Hur länge håller sånt där typ? Och blir ens egna naglar typ "ledsna" av lösnaglar?

2011-02-01 @ 21:26:18
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0