Lugn helg

Har haft det lungt i helgen. I lördags åkte jag till Tyresö till Rebecca och kidsen och sov över. Hade en mysig kväll med melodifestivals tittande och mycket snack :)

Alvin och Alice

Har faktist tagit en helg "ledigt" från träningen också. Har känt att min kropp sagt ifrån både här och där så det var bäst att lyssna på den. Det blev tyvärr också 2 "ätar dagar" Det var inte riktigt meningen men så blev det iaf..
Jag är bara så fruktansvärt jävla trött.. Då behöver man vila!?!?

Meen, idag vart det 70 min förbränning på gymmet redan kl 7.15 var jag där pga av att dom håller på borrar i centrum så vart det tidig uppstigning IGEN!? Börjar bli vansinnigt trött på det här! Å än är dom inte klara, många plattor som ska bytas.. Gaah!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0