Vilken mardröm

Hade önskat att det var en iaf, men tyvärr.. Gårdagen började ju med att nåt jävla kritin borrade kl 6 på morgonen som ni kanske läst?!

Så det vart tidig uppstigning för mig och så stack jag till gymmet tidigt å körde en timmes förbränning på bandet.. stack å jobbade lite på dagen och åkte hem. Hade en mysig fredagskväll med Jimmy. Käkade tacos och tittade på 2 filmer:

Dom var bra båda två :O)

Det vart ganska sent innan jag kom i säng och trött som jag var gick jag in å stängde om mig i sovrummet och la mig tittade en stund på tv och sen skulle jag sova.... Men det var ett JÄVLA LIV. Grannarna hade fest i lokalen precis under oss.. Kl var strax innan 12 så jag tänkte aja, dom stänger nog av vid 12 å låg å blippa på mobilen lite. Tittade på kl igen å då var den strax efter 12.. Jag försökte somna men kunde inte. Jag blir mer å mer irriterad å frågar Jimmy om han inte kan gå ner och säga till. Men han spelade och kunde ju inte.. Jag låg å blev argare å argare tillslut slängde jag på mig kläderna och gick ner. Jag såg nog inte så glad ut när jag kom ner för killarna som stod ute i gången som såg att jag kom ut ur hissen backade.. såg typ ut som att dom ville springa därifrån haha. Jag öppnar dörren å frågar vem fan är det som har festen? Så ser jag att en kille kommer emot mig å undrar vad jag vill. Vem är det som har festen upprepar jag. Det är jag säger killen.. kanske 18-20 bast. Kan ni sänka säger jag irriterat å han säger javisst å vänder på klacken och går.. Jag åker upp å hela jag skakar. Fy fan adrenaliiiin!! Iaf så kanske dom sänkte 2 snepp men det lät fortfararande som att dom skulle vara i mitt vardagsrum å spela.. Gaah! Jag börjar söka på lagar och regler men hittar inget annat än att man ska visa hänsyn till sina grannar.. Tillslut ringer jag polisen.. Då är kl 01 nånting tror jag. Får till svar av polisen i luren att "vi skickar ut en bil men det kan dröja, detta är inte högprioriterat som du kanske förstår" de är klart att jag förstår. Menfaan. Jag tror inte att det blev tyst förns efter 3 någongång.. Hoppas polisen kom å slängde ut dom!

Va ere för jävla dårhus? Grannar som borrrar kl 6 på morgonen å massa snorungar som har fest ända in i natten. Var det bara jag som var förbannad tro? Omöjligt!

Aja, ny dag idag.. Skit i det här nu.. Idag vart det ett litet minus på vågen :)

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: A Kay

Stackare! Jag vet hur jobbiga grannar kan vara. En nära vän till mig har grannar som skriker när de pratar hela dagarna och nätterna, bygger på nätterna eller flyttar möbler mitt i natten och skriker i trappuppgången. Hemskt!



Du gjorde rätt i som sa till och ringde polisen. Hänsyn ska man alltid visa, har de så pass högt att du inte kan somna så ska de faktiskt sänka. Det finns ju många som vill sova liksom?



Hoppas de lärde sig nåt och att du får sova bättre i natt. Annars måste du anmäla dom till föreningen som har lägenheterna eller hur det nu ser ut där. Är det hyres eller köpes? För om de inte sagt innan att de har fest, så är de ju verkligen helt dumma i huvudet. Jag har gått på många lägenhetsfester, och då var det alltid lappar uppsatta för att informera och musiken hölls på normal nivå.



KRAM!!!

2011-02-19 @ 11:44:28
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0