3e gången gillt???

I natt har min hals blivit svullen igen. Fast inte som dom två tidigare gångerna utan halsfluss svullen.. Har varit upp ett antal ggr i natt å tittat i spegeln. Det konstiga är att jag inte känner mig sjuk. Bara svullen i halsen.. Ringde vårdcentralen och hon frågade hur länge jag hade haft den känslan å jag sa som det var att det kom i natt. Hon sa då att det bästa hade varit (för min skull) om jag hade väntat en- två dagar för det är inte säkert att hals provet visar att jag är sjuk så här snabbt. Jag har ju varit med om det några gånger att man varit till läkaren å gjort testet men fått ett nej å man gått å jobbat för att senare på kvällen eller dagen därpå ligga med feber å halsfluss.. Så jag får snällt vänta till det blir värre då. Eller bättre. vem vet.. Det kan ju gå över av sig själv?! :)



Kommentarer
Postat av: A Kay

Men åååå, du kan ju inte bli sjuk igen!!! :/ Jättetrist. Du är inte bara ansträngd från träningen då? Jag kan bli konstig i halsen efter att jag varit sjuk, så jag trott att det var på gång igen, men det bara försvann istället. Hoppas det inte är nåt, så du kan köra på!

2011-01-11 @ 12:13:56
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0