Börjar bli förbannat trött på att vara sjuk!

Nu blir det väl 3e gången gillt får jag allt hoppas!? VARFÖR skulle jag bli sjuk just precis nu? Jamenar ok om man blir sjuk EN gång å sen blir man frisk. Men 3 gånger?? Det är INTE ok!!!!

Jag tror jag har en inre stress för det här med 12 veckorsutmaningen som gör att jag inte tillåter min kropp att vila omedvetet för att jag verkligen vill så mycket! Den här chansen får jag ju aldrig igen. Lätt å säga "försök ta det lugnt" Det går lixom inte att styra över hur man tänker tyvärr. Jag kan hålla med om att jag inte tillät mig vara sjuk i jul när jag var i Tallinn men förra veckan låg jag faktist å gjorde inte ett smack knappt på hela veckan. Frågan var om det var dumt att Maria och Robert kom då jag sägert inte tillät mig vara så dålig som jag skulle kunnat varit om jag bara låg men vi gjorde inte mycket alls under helgen när dom var här så jag har ändå svårt att tro det.

Imorgon är det jag som BUMS kl 08.00 ringer VC och bokar en tid för halsprov för att se om det är halsfluss jag har så jag kan få medecin och sen bli frisk en gång för alla!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0