Måndag och + grader!

Äntligen smälter snön bort! Har längtat efter denna dagen. Jag vet att under helgen har det smält bort massor också men jag har knappt tittat ut genom fönstret än gång hehe ;) Det är säkert inte slut på vintern å snön än men det mesta kanske hinner smälta bort så kan det komma lite till sen för att sen smälta bort helt å bli våååår!

Åh vad jag längtar till våren!!! Tänk när man vaknar så kan man ta på sig sina träningskläder och ge sig ut och köra intervaller ute istället för på det tråkiga bandet på gymmet! hihi Längtar!!

Har försökt att känna efter i halsen. Vågar jag tro att den är bra nu?!
Eller kommer jag att vakna med en svullen hals imorrn igen efter första dagen med träning??

Ne! Fan heller! Nu får det vara nog!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0