Mening...?

Jag tror inte att det är meningen att jag ska lyckas nå mina mål... Nu håller jag på att bli sjuk igen :( Alldeles svullen i halsen igen och snorig. Det känns lite som början till halsfluss. Jag tror att det kan ha att göra med att jag inte fick vila under julen när jag var i Tallinn och var sjuk..

Ni som känner mig vet att jag har haft det en miljon ggr. Jag var en gång till läkaren i lite värre tillstånd än jag är i idag och sa att jag håller på att få halsfluss ge mig penicillin. Men efterssom inte läkaren såg några vita prickar fick jag snällt gå hem och vänta på att det skulle bli värre för att några dagar senare med hög feber, ont som satan överallt och med prickar i halsen gå tillbaka till läkaren å få penicillin. Tänk om jag kunde fått det vid första tillfället så kanske jag hade sluppit bli så sjuk. Samtidigt förstår jag att läkarna inte kan springa omkring och ordinera medecin till fålk som inte är sjuka. Men dom hade ju sett mig där ett antal ggr kunde dom ju se i datorn. Jaja... Hojjta gärna till om ni har nå kåvepenin hemma liggandes å skräpa!


Jag blir så sjukt besviken och ledsen på mig själv å min kropp. Varför!? Det ända jag ville var att genoföra dessa 12 veckor med Emma- Lee och 12 veckorsutmaningen för att komma ett steg närmare mitt mål med vikt, träning och bra kost! Skit oxå!!!


'


Kan någon sluta att hoppas att jag inte kommer att klara det! Snälla

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0