Promenad i snön..


Är jobbigare än man kan tro haha. Jag kom nyss hem från en och en halv timmes promenad med Hedda och Lego. Det är en utmaning att ha 2 vilda och staka hundar i  hög snö. Igår när vi gick med mamma så hade man ju bara en dragare å dessutom var åkern en liten färdig stig på men idag var det då ingen stig.. Hedda tog täten och jag efter å stackars Lego sist. Hedda hittade stigen någorlunda.. Där den gamla stigen var var det hårt men om man tog ett halvt steg åt sidan var man utanför å sjönk ner en halv meter haha. Gick väl så i 10 min eller nåt å när vi nästan var framme fick jag dra upp lego över kanten. Stackarn var helt slut å FULL av snökockor under sig. Han kunde ju inte gå. Fick bort lite mot hans vilja men hahaha såg ut som han hade skitit på sig :P

Ne, nu ska jag i duchen!

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

fina vovvar! :D

Kika gärana in på min nylanserade toppblogg och ge lite feedback! :D



Om du gillar vad du ser så får du gärna trycka på gillaknappen (facebook)längre ner till häger i bloggen! :D



KRAM KRAM! :D

2011-01-12 @ 11:20:49
URL: http://amandarieem.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0