Tråkig som sällskap

Känner mig lagom tråkig som sällskap åt stackars Maria när dom är här över helgen. Men jag måste verkligen vila mig frisk! Ikväll blir det bio, det är sånt jag får pyssla med nu när jag inte orkar göra massa skoj. Det blir Tron legacy på bioduken. Har precis käkat keso och äpple så nu kan jag sätta mig på bion å höra allt smaskande å prasslande å se fram emot min ätardag på lördag haha Kände mig duktig idag då alla utom jag svullade pizza å jag hade min stekta kyckling å mina grönsaker på tallriken :) Var faktist inte ens sugen på pizza.. även om det hade varit gott å lagat nån smarrig köttbit eller så :) Meen, jag lär ju vara än hårdare med kosten nu när jag inte kan träna ;)

Ser fram emot måndag å gymmet!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0