Det var längesen!

Idag är en sån där jobbig dag! Har inte lust med någonting! Hör och häpna! Jag tänker faktist låta mig ha en sån dag ocskå för dom kommer inte ofta nu för tiden. Så planen idag är ingenting! Eller det är klart jag måste till jobbet och så men jag tänker inte träna, jag tänker inte städa å plocka, jag tänker inte bokföra eller göra nån annan nytta idag! Bara ta det lugnt faktist!



uppdatering

Har tagit en lååång dusch och rå om mig själv lite.. Färgat brynen och så.. Skönt! Känner mig på lite bättre humör nu men tycker tiden kan gå lite fortare så jag kan sticka till jobbet å få lite possitiv enenrgi från mina underbara kunder! :O)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0