Naprapatbesök nr 2

Det var mycket bättre i hela kroppen denna gången mot förra. Hon kände inte alls like mycket spänningar. Skönt! Fick testa på akupunktur å det gjorde satanont! hua! Men det kändes bra efteråt. Förutom att man blir helt jävla mör i hela kroppen efter att ha varit där ;P Det har ju inte tagit bort all smärta riktigt. Har fortfarande som en kniv i typ nedre delen av skuldran ibland.. Men efterssom hon är PT också har jag bokat in mig på en PT timme med henne för att hon ska lägga upp ett special upplägg för just min rygg. Ska dit på måndag. Ska bli spännande.. Hon sa tex att man istället för att köra bröst pressar på bänk så skulle man lägga sig på en boll och göra lite annorlunda rörelse för att få med baksidan ryggen och skulderbladen också... eller nåt sånt hehe.. Hon sa iaf att det är viktigt att jag verkligen gör rörelser som inte skadar mig mer. :)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Låter väldigt klokt :-)

2011-03-16 @ 23:11:06
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0