Dumma kropp!

Vaknar med huvudvärken from hell och har as ont i axlar och rygg från gårdagens gymmande skulle jag tro.. Känns som om jag skulle ha sprungit in i en vägg typ. Det blir vila från gymmet nu på morgonen så ska jag ut å springa ikväll i sället. Jag har en del att göra idag ändå så det blir knappast soffläge å tycka synd om mig själv inte. Har redan slängt i mig frukosten å satt på en tvätt, plockat ur diskmaskinen å lite sånt smått.

Nästa blir:
Dammsugning
Dammtorkning

Byte av sängkläder
Tvätt av gamla sängkläder

Banken
Läsa teori
Fixa bokföringen
Betala räkningar

Ja, det är vad jag kommer på just nu.. Listan kommer säkert fyllas på allt efterssom.


Uppdatering 13.39

Nu har jag gjort allt som jag hade listat upp så nu är det dax för lunch!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Tack! :D Jodå, kommer gå som smort. Man behöver inte vara i toppform, stämningen var på topp så man blir peppad till tusen! Lycka till. ;) Berätta sen hur det gick!

2011-05-25 @ 12:34:55

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0