jaha...?

Nu känns det lite lättare igen när jag vet att Tindra är hemma och mår förhollandevis bra. Usch va man blir orolig.. Det är ju inte ens min hund.. Ändå oroar man sig å gråter en skvätt här å där för jag vet ju hur jobbigt det är att lämna bort sina älskade djur!

Träningen går bra som vanligt å jag kämpar på med kosten.. Jag orkar inte skriva vad jag gör på gymmet just nu för det är ändå ingen som läser det och jag gör ju iprincip samma saker...

Var och klippte mig idag.. Bara topparna så nu är allt slitet borta och det ser mycket finare ut igen. Hon var såå försiktig så jag satt och rös henom hela behandlingen. Kunde lätt ha suttit kvar hela långa dagen. Så jäkla skönt!

Å nu har jag blivit med bil hihi. Min första bil- En liten skit bil visseligen men nu var det en billig bil jag ville ha till att börja med. Så nu kommer jag snart glida omkring i den lilla röda faran. Till att börja med måste jag ju ta körkortet men tills dess får jag ha den och övningskörab med :)

Kommentarer
Postat av: A Kay

Jag läser ju! :)



Du är empatisk Jess. En fin egenskap som är väldigt ovanlig här i världen. Du känner det andra känner, vilket ofta är en börda. Jag är likadan, vilket är jobbigt när man bölar för saker som gäller personer man inte ens känner.



Och grattis till din bebis. ;)

2011-05-18 @ 18:10:30
Postat av: Emma-Lee

Grattis till bilen :-D. Och tack för din omtanke! Kramar

2011-05-18 @ 19:38:58
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0