Middag..

Igår vart det Middag hos Sara i Hässelby med Linda och Hanne. Det var trevligt som alltid å gott med tacos så klart! Mitt svullna i magen fortsätter alltså haha.. Men det känns lite bättre nu efter dagens mag och rump pass. Det vart 30 min jogging på bandet efter det. Mina vader säger ifrån nu. Får smörja med salvan jag fick på vårruser å se om den nu är så bra som dom sa ;)


På vägen till Sara åkte jag och Hanne förbi Outlet och tittade in på Nike affären, å det skulle jag aldrig ha gjort haha. Skulle titta efter nya träningsbyxer men hittade ett par skor istället. Å när jag ändå var i farten tog jag ett par flippisar också haha. Jaja, byxerna får vänta till en annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0