Nästan som nya

Jag köpte ju nya löparskor för ett tag sen och tänkte att dom gamla kan jag väl ha typ på regniga dagar eller liknande men så hade jag ju inga skor att ha på gymmet upptäckte jag. Har letat efter ett par skor som jag kan ha på gymmet men det finns faan inte ett par BRA och BILLIGA skor! Jag lägger ju inte ner en förmögenhet till på ett par skor till som jag kanske ska springa i lite på bandet bara.. NOP! Igår fick jag den ljusa iden att jag kan testa att tvätta dom gamla gråa i tvättmaskinen. Det fick bära eller brista tänkte jag. Å så blev dom ju vita igen å ser nästan som nya ut :O)

Slänger dom gamla skit skorna!


Kommentarer
Postat av: A Kay

Ajabaja, inte tvätta springskor i maskinen! Fast det kanske inte gör så mycket för dig hehe. Det är dämpningen som blir sämre av det, men om de redan var gamla så spelar det ju ingen roll. :) Och om du ändå ska ha dom på gymmet så!

2011-05-04 @ 13:03:32
Postat av: Jess

hehe, jag ska bara ha dom på gymmet så det är lugnt.. kanske bara springa på bandet lite å så ;)

2011-05-04 @ 19:15:10
URL: http://princessjess.blogg.se.

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0