Godkänd

Nu är jag godkänd på körskolans prover och det betyder alltså att jag får jag skriva det riktiga provet som är bokat inom en snar framtid :)

Har hårdkört på körskolan denna veckan.. Å helgen ska jag plugga satan! Allt ska sitta!!!

Har ju kört med Mattias på Yvonnes trafikskola och tyckt att han varit guld, för det har han verkligen. Men i måndags blev han sjuk och jag hade en "mini uppkörning" med Yvonne i måndags som gick jätte bra, det hon sa att jag skulle tänka på var att jag skulle dra upp kopplingen tidigare för att jag ibland höll den nera under svängen, att jag skulle titta mer innan jag åker över cykelbanor och att jag skulle ta det lugnare för att kunna planera bättre. Jag fick tyvärr flytta på lektionen efter efterssom Mattias var sjuk. Igår hade jag då iställer först en dubbel lektion med Tobias och han och jag övade mycket på att hålla ner farten för att kunna släppa upp kopplingen innan jag ska svänga. sen en omkörningslektion som också gick jätte bra. Idag fick jag också köra med Tobias och vi jobbade med vänster svängar och vändningar på landsväg som jag hatar! Man skulle ju klara det skit bra om man körde själv men nu har man pressen att man ska göra på ett korrekt sätt och inte missa ställen som är bra att vända på bara för att man blir nervös för vad läraren ska tycka och tänka om just detta. Usch vilken presss det är!

Körde även säkerhetskontrollen både igår och idag. Fickparkerade lite idag med.. Jaadu.. Det är inte långt kvar nu.. Åh ge mig styrkan att inte vara så nervös på uppkörningen så att jag klantar mig. Så onödigt!! Nu ska jag vila!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad bäst du är vännen!!! Jag tror på dig, det här fixar du!

2011-11-19 @ 10:54:38
URL: http://livingmylifeforme.spotlife.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0