AAJ!

Vaknade i natt ett aaantal ggr av smärtan av nackspärr :( Ingen träning idag inte, kan ju knappt röra mig utan att det hugger till. Undrar om det var när jag var på gymmet igår som det hände eller vad man ska säga. Det knakade till när jag låg på bänken och körde rumplyft.. AJa, det går ju över! Kan säga att det KÄNNS ordentligt i min mage idag hihi

Jag håller på förbereder mig för intervjun med guldfynd lite senare idag :D Lite pirrigt är det. Å jag blir superduper arg på vår skrivare som käkar färg. Har ju knappt skrivit ut något å nu är färgen slut igen. Skit maskin! Får sticka till bibblan å skriva ut, hoppas att det går bara! Pinsamt att komma med en cv som är randig lixom :/

Aja, önska mig lycka till ;)


:( På bibblan kunde man bara skriva ut i svart vitt.. men men, bättre de än randigt i färg ;)

Kommentarer
Postat av: svar :D

Lycka till Sis :D det kommer att gå bra :D

2011-09-05 @ 18:49:02
URL: http://nightdiamondxd.blogg.se/
Postat av: A Kay

Du kanske knaka en kota fel i bröstryggen? Ring och boka tid hos naprapat så det inte blir värre. Krya krya.



Sprätta upp fingret på jobbet idag. En metallgrej under nageln och in i köttet. Ser inte snyggt ut nu.



Vad är förstärkning för nåt som ni nagelsnyggingar gör? Är det typ att man bara får "dubbla" naglar som håller bättre? Det skulle kanske kunna fungera på jobbet.



Kraaaaaaaaaaaam

2011-09-05 @ 20:51:27
Postat av: A Kay

I see, ja det är ju ganska dyrt. Har du ingen värmedyna att ligga på? Värme hjälper. :)



Å men det låter ju faktiskt nice! Älskar såna där långa, men det är omöjligt. Förstärkning låter intressant. :)

2011-09-07 @ 09:03:31

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0