En smula hopp

Kom tillbaka till mig då jag fick höra att jag eventuellt ska få samtal från jobb jag sökt imorgon :) Tänk om det ändå löser sig det här :) Ska iaf i helgen sätta mig å skriva lite olika ansökningar och lämna ut till några ställen har jag tänkt. Jag menar man kan ju alltid tacka nej ifall man redan har ett jobb man trivs med :)

Annars är det lite nere just nu.. Ställde mig på vågen igår och har gått upp 5kg i sommar. Det är INTE ok! Som jag har kämpat.. meen. Hade ett litet peppsnack med en vän igår kväll och jag måste helt enkelt bara bestämma mig för att nu jävlar igen! Så på måndag ska jag ha ett mer struktererat matschema och fortsätta träna som planerat...

Så, nu har jag sagt det så ni får gärna peppa lite extra nu ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0