Öppet fönster

Hmm, det är torsdag och jag sov i natt med öppet fönster för att det är så skönt att sova när det är svalt men AJ sa min nacke imorse (igen). Kanske inte va så smart då min nacke faktist höll på att bli bättre. Å jag som snart ska på körlektion.. Hur ska det gå om jag inte kan vrida på skallen åt ena hållet :/ Aja, det är min sista lektion på denna körskolan. Jag hoppas att dom hör av sig om jobbet på guldfynd så jag vet om eller inte så jag kan ringa och boka halkbanan å ta ett snack med körskolan där jag vill köra upp sen :O) *pirr pirr* Tänk att jag kommer att ha körkort snart.. Då kan man bara ta sin bil å åka precis när man vill och var man vill. Kommer kännas helt sjukt haha Det jag hatar är att jag alltid ska bli så nervös när jag ska köra med körskolan att jag gör så knasiga fel som jag aldrig gör annars. Idiotiskt! Får hoppas att det går bra idag!

Ha en bra Torsdag alla läsare

Kommentarer
Postat av: A Kay

Jobb på guldfynd också? Hur många jobb ska du ha? ;)



Vad söt du är!



Ja såklart. Leka lite, måla, plocka äpplen och sjunga visor. Bättre kan det inte bli! :)



Ska spana efter det där linnet...

2011-09-08 @ 10:45:36
Postat av: Linda

det är skönt som tusan att ha kortet..men sen kommer du inse att du inte kan åka när du vill vart du vill...det magiska ordet är....KÖER!!!!men annars är det underbart ;)

2011-09-08 @ 15:53:20

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0