Barbamamma in the house

Nu är jag tjock haha! V 36 imorgon så detta får bli v 36 magbild ;) Man känner sig inte säskillt fin längre om man säger så. Otymplig, tjock, svullen och ful är så jag känner mig och det har jag väl mer eller mindre tått bekräftat av min kära sambo som nog inte heller tycker jag är särskillt vacker just nu haha. Han tittar på mig med ögon stora som tefat när man går förbi. Inte jätte kul men nu bär jag ju faktist vårat älskade lilla barn, så han får ta en fet hormonflckvän ett tag till ;). Jag är lyckligast i världen just nu. Jag har kunnat dammsugit!!! Vist känns det som att ryggen ska gå av nu i efterhand men såå skönt att kunna dammsugit måste jag säga. Nu ska tjockisen göra sig ett mellanmål å sen lägga sig på soffan och softa. Seya!


Kommentarer
Postat av: MARTY

stooooora magen :)) så fint! å grattis till dammsugningen hehe

2012-04-27 @ 19:52:40

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0