Det händer grejer här :)

v 32+0


I Torsdags var vi på tillväxt ul och vår lilla tjej mår bara bra! Det var lite vätska kvar i njurbäckenet men spalten som dom mätte hade minskat och var nu normal storlek och behöver inte följas upp något mer. SKÖNT! Även om dom sagt att vi inte behöver oroa oss så har man ändå tänkt på det rätt mycket.. Barnmorskan kunde även se igen att det var en liten "skåra" som hon uttryckte det så en tjej blir det =) Hon vägde 1700 någonting.. Mins inte exakta siffran men bm sa att hon var en normalstor bebis ♥

Efter besöket på KS fick vi ett nytt ryck å fortsatte med rummet :) Vi var på Ikea och inhandlade en rosa garderob. Sockarna sitter fast och lampa är uppsatt. =) Fredagen åkte vi till Ikea igen och köpte lådor till garderoben. Den vita byrån vi skulle köpa var slut så vi struntade i den å kommer nog inte att behöva den nu när vi köpte lådorna =) Nu är det lite el som ska dras in, en lampa som ska skruvas upp och ett skåp som ska upp sen är det fritt fram att boa =D Har redan börjat lite om jag ska vara ärlig hehe...


Ska strax på påskmiddag hos blivande farmor och farfar och sen vill jag hem å tvätta sängkläder så jag kan bädda klart i vagn och säng hihi MYYS!!

Åh ju närmre man kommer å ju mer man får fixat hemma destå mer längtar man ♥

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Nämen oj, snacka om att det var länge sen jag kikade in här! STORT grattis till kommande familjemedlem :-)

2012-04-09 @ 11:40:48

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0