Föräldragrupp


Idag var jag och Jimmy på föräldrakurs. Hade iiingen aning vad dom skulle prata om det ända jag tänkte var att det lät töntigt.. Vadå ska man gå lära sig
hur man ska bli förälder? Byta blöja på en docka haha eller vad?! Men utan några som helst förväntningar så var det ju riktigt bra info. Mest om förlossningen idag å allt vad det innebär. Vi fick se på film på olika förlossningar hur det kunde till och bm pratade om förlossnings komplikationer som kan uppstå, bedövingsmedel, vad pappan kan göra å få göra för att hjälpa till och massa mer.. Både jag och Jimmy var nöjda när vi gick hem =)


På fredag är nästa föräldragrupp å jag fattade det lite som att det skulle pratas lite om BVC å så då vad som händer när bebisen väl kommit ut å så.. Hoppas det blir lika bra som idag! =)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0