Kropps helvete som inte klarar ett skit längre..

Det är min kropp jag pratar om ja.. Klarar inte av att jobba på förskolan 1 dag i veckan ens mer nu :( Känns super duper trist! Kommer sakna alla Myggor stora som små! Min bil står inlåst i vårt garage och jag kommer inte åt den så jag fick gå till BM igår. En promenad som i vanliga fall skulle ta ca 5 min tog mig idag nästan 30 min för min kropp är som den är.. ONT så in i! Å bara för det trodde bm att bebis var lite stressad i magen pga att jag/min kropp var det. Hon for runt därinne som en toka och hade en puls på 175 slag i minuten först. Försökte lugna henne men hon vägrade lugna sig.. Det var först när bm höjde upp lite åt mig i ryggen som hon lugade sig lite å då var pulsen nere på 160 slag igen. Jag vart lite orolig å undrade om detta var normalt å hon sa det att så länge hjärtat slår fort för att hon är så akriv är det ingen fara.. Precis som för vem som helst så ökar ju pulsen om man rör sig mycket. Det hade varit värre om hjärtat rusat så å hon vart stilla. Så hon sa att det inte var något att oroa sig över.. Så nu sitter jag här med ont å kan inte ta mig någonstans så länge bilen är inlåst. Suck!  Ska försöka boka en tid hos sjukgymnast tyckte BM men egentligen förstår jag inte varför då hon själv sa att det finns inget man kan göra åt ryggen mer än att inte utsätta sig det som gör ont. Men, jag får väl ge det ett försök å gå dit å se vad dom har att säga iaf. För tänk om dom ändå kunde hjälpa mig på något sätt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0