Måndags shopping och besök hos BM

Detta babygym blev idag inköpt för 300kr. :)


Var hos BM och alla värden såg bra ut.. Lite öm på ovansidan på magen på höger sida men detta var ofarligt om man inte hade högt blodtryck villket jag inte har. Skulle det bli värre (vilket det var innan jag började med medicinen) så skulle jag höra av mig. Fick aldrig veta vad det skulle innebära om jag hade högt blodtryck då bm sa att jag inte ska gå runt och oroa mig.

Blodtryck 123/77
Bebis ♥ 145 slag/min
Livmoder 33 cm

Har följt "normal kurvan" på pricken men nu var jag strax över.. Vad nu det betyder?

Nä, nu ska jag väl göra någon nytta å gå hänga tvätten :) sen blir det slapp i soffan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin!

2012-04-24 @ 21:44:36
URL: http://livingmylifeforme.spotlife.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0