Trist torsdag

Trist det är att gå hemma hela dagarna när man inte kan göra ett smack! Å vädret idag var ju grått å trist så det blir ingen frisk luft idag mer än från mitt öppna fönster. Känner mig ganska orkeslös just nu.. Ändå har jag sovit rätt bra 2 nätter i rad. Är trött mest hela tiden tycker jag. Även fast jag även tar små powernaps på dagarna.. Förstår inte att tiden ändå går så fort.. Vist.. Allt jag gör går i slomotion.. Bara att tvätta och hänga en tvätt tar dubbelt så lång tid som det brukar.. Byta sängkläder tar ju en halv dag. Men Jimmy kommer ibland hem och frågar "vad har du gjort idag då?" Å jag funderar å det är nästan jobbigt att säga att man gjort så lite som man gjort på alla dessa timmar han varit på jobbet. Men tiden bara går.

Ställde mig på vågen idag igen och den visar +15 kg sen innan graviditeten. +2 kg på lite mer än en vecka..? Det är inte ok..!? Ett halvt kg i veckan har jag hört att man ska gå upp så har i slutet.. men hallå.. Om jag ska gå upp 2 kg i veckan å det är 5 veckor kvar kommer jag ju se ut som en flodhäst innan denna graviditet är slut haha. Aja. Får hoppas att det är mest vatten nu. För mina fötter och händer är inte att leka med. Svullna! å händerna gör riktigt ont i lederna.. Är skakig. Känns lite pirrande å ibland domnande. Å ni som jobbat med barn eller har barn i 6 års åldern.. Ni vet det här 6 års beteendet när dom tappar grejer å är klumpiga. Så känner jag med mina händer.. Har lixom inte riktigt kontroll.

Svärmor var förbi igår kväll med 2 paket kläder till lillan :D

Lite kläder i 56 och resten i 62 :) Tack tack! ♥

Ja, på lördag går jag in i v 36.. Bara en vecka till med Bricanylen.. Kom igen snabbspola lite nu då. :) Längtar efter vår lilla tjej. Allt e ju så gott som klart inför din ankomst :D ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0