Vovve mys å helgens inköp

Det har varit super mysigt att ha lilla gos Tindra hos oss!!! Alltid glad å gooosig :) Lite gnäll så fort man lämnade henne själv på soffan. Herregud... Jag kunde ju överge henne helt ;P hihi

 

Sen har det inhandlats

Babytravel Grizzly

Akta Graco Logico s 2012

 

Det blev inte den planerade Brio skyddet då det helt enkelt inte fans i butiken. Men jag tror nog detta är minst lika bra ;) Känns såå roligt att man börjar få ihop allt det viktigaste. Det återstår dock fortfarande lite småsaker som Babygym, babysitter å alla "toaltett" grejer som blöjor, febertermometerm barn alvedon å allt sånt som är ett måste att ha hemma med småbarn :) Sen återstår ju fortfarande socklarna till rummet, garderoben och byrån innan det är klart att få boa. Åh jag vill jag vill jag vill!!! <3


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Mysigt att ha en hund hos sig igen va? =)

Ni får skaffa en sen när bebisen är lite äldre ;)

2012-04-02 @ 09:59:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad skönt att ha fått så mycket inköpt! Det blir ju så mycket mer verkligt då :) Tycker så synd om dig som har en sån jobbig graviditet, hoppas verkligen sjukgymnasten kan hjälpa dig på nåt vis.



Stor kram!

2012-04-03 @ 19:18:15
URL: http://livingmylifeforme.spotlife.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0