10 veckor

Igår var det 10 veckor sedan Tuva föddes. Jag sk inte säga som alla andra utan jag vänder på kakan å säger att det är dom längsta 10 veckorna i mitt liv hahaha. Men det börjar vända och gå fortare nu. Vi var inne med Tuva på skukhuset igen i förrgår å hon fick hjälp att bajsa och så skulle vi fortsätta med Lactulos 5ml en vecka. Se vad som händer. Å än så länge har hon bajsat varje dag. Måste säga att hon är en helt annan bebis utan magknip :)) Min lilla älskling <3 I natt sov hon dessutom sin första hela natt!!! Från 21.30-6. Helt otroligt! Kl 4 började hon böka lite så jag fick vagga lite till och ifrån på sängen men hon sov hela tiden. Kl 5 låg jag bara å väntade på att hon skulle vakna men hon sov ända till kl 6 😃 Nu sover hon sen en timme tillbaka å jag har hunnit med lite pyssel med mig själv 😊

Tuva har fått en Babysitter av mormor och morfar med motor i så när Tuva vaknar ska vi gå å köpa batterier å se om hon gillar den :)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0