Vila i frid lilla tiger

Det var en tung dag igår med mycket sorg. Men ett fint avsked var det med super fin sång och dikt av lillasyster Karin som är så otroligt stark som klarar av att stå där och sjunga och prata så fint på sin älskade lillasysters begravning. Det skulle jag aldrig någonsin klara av. För mig räckte det med att se tårarna från Malin och Karins mamma Catta utanför kyrkan så brast det för mig. Så otroligt jobbigt att se henne och alla andra så ledsna! Allt fint som sades om Malin fick tårarna att spruta. Tuva var super trött och gillade inte kyrkmusiken så vi fick gå undan några gånger vilket var både lite skönt och synd. Tuva, storasyster Veronica och Madde vart min räddning denna dagen <3. När vi kom hem var jag totalt slut. Ögonen sved och kroppen värkte. Det satt i även idag då morgonen och förmiddagen bara var fylld av tårar men Jimmys mamma Pia kom som räddaren i nöden och tog Tuva några timmar så jag fick sova sedan spenderades eftermiddagen och kvällen hemma hos dom. Tack ännu en gång Pia! Nu ligger Tuvis å sover å jag ska göra detsamma. Får hoppas att det blir många timmars sömn inatt. Det behövs! Godnatt

Malin du kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3 Vila i frid min älskade syster <3


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0