50%


Hel vila under helgen och så blev jag 50% sjukskriven i 2 veckor till att börja med.. Jag fick lite välja själv känns det som å hade jag velat hade jag kunnat sjukskriva mig på heltid men jag vill ju inte sjukskrivas alls. Jag vill ju jobba!!!! Men känns skönt ändå att få ta det lite lugnt! Jag ville inte ha det så här, vill må bra och kunna njuta av graviditeten å jobba på som vanligt.. Dom kan inte hjälpa mig på något sätt tydligen. Finns ta bletter man kan få men läkaren tyckte det var för tidigt.. Så bara testa sig fram nu då å se hur det går. Föroppningsvis är det övergående!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Måste vara tufft ekonomiskt, men din kärlek hjälper väl till? :) Du ska inte ångra att du är egen, det är grymt starkt att kunna driva något eget, något som man tror och står för. Du ska vara stolt! Håll kvar vid det, det är tufft ibland men det du får i längden är väl värt det?!



Synd att bebisen bråkar så mycket med dig, men en graviditet är sällan som i filmerna... att man bara glider runt, ploppar ut ungen snabbt och blir supersmal direkt. Hoppas det går bra och att busfröt i magen kommer ut frisk och glad.



Vila nu mamsi! :)

2012-02-13 @ 12:30:14

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0