Är inte sams med min kropp! :(

Det har ju gått ganska bra nu med all vila.. Var hos läkaren igen i förmiddags å blev fortsatt sjukskriven på 50% som tur var för nu ikväll åkte jag och Jimmy och storhandlade på Willys å det sätter igång igen precis så där ont å obehagligt som före all vila :( Gjorde knappt ett skit ju. Jimmy gjorde nästan allt å vi gick jätte sakta. Å inte nog med det så börja det göra skit ont i ryggslutet (ischias?) å över höfterna. Det här är inte kul! Jag gillar inte min dumma kropp just nu! Jag vill ju bara må bra å kunna vara som vanligt! Men varför ska det vara så enkelt..?! GAAAH! Skit skit skit!!!! Går ut på parkeringen efter storhandlingen å sätten mig å grinar som ett barn å svär å tycker att det är orättvist. Å säger att jag vill kunna leva normalt å då kläcker <3 ur sig "det kan ju alla andra" som om det skulle göra att saken kändes bättre?! Började ju bara grina ännu mer. Smidiga klubben ;P Nu står han ialla fall å lagar mat medan jag sitter här å skriver å det har lugnat sig i magen igen så det känns mycket bättre nu. Tror inte det är lätt att förstå vad man går igenom för dom stackrarna. Önskar jag kunde ge honom smärtan under en dag så han fick se hur jävligt det faktist är. Det är inte jag som är känsligare än alla andra!? Eller?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å din stackare! Vet precis hur du har det och vet hur jobbigt det är. Man vill så mycket men kan inte. Själv hade jag jobbig foglossning från vecka 13 :-S Styrkekramar till dig!

2012-02-24 @ 20:57:50
URL: http://Pyretochjag.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0