Liten uppdatering :)

v 23+1.. Det börjar likna siffror nu när man kommit in i graviditets vecka 24 ;) Magen blir större å större :) Hade det inte varit för min skit rygg som gör ont hela förbannade tiden så hade jag nog just nu mått toppen bra! Men varför njuta när man kan lida ;P Imellanåt njuter jag faktist lite. Speciellt dagar jag inte jobbar för då är ryggen hanterbar. Det är så mysigt när man känner sparkarna å till och med ser dom imellan åt :) COOLT! Igår hade hon en riktigt aktiv dag å det är så härligt! <3

Meen, det är helt lugnt om vi spolar fram tiden lite ändå ;)

 

Det är svinkallt ute nu. Har varit mellan -12-17 grader å inatt sägs det att det ska bli den kallaste natten med över 20 minusgrader. Jag är INTE avensjuk på er som är ute å ränner i natt kan jag lungt säga! Ta på er ordentligt eller stå å frys ;P

 

Ikväll väntas Hanne komma hit å vi ska käka tacos å titta på Mello å dega i soffan. Det tycker jag låter som en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0