Tidiga sammandragningar

I måndags var jag in på förlossningen med sammandragningar. LÄSKIT! Så fort jag rörde på mig spände och drog det i nedre delen av magen som var stenhård. Jag var så rädd att vårat lilla <3 ville titta ut redan då.. Hade ju haft lite små kännigar av sammadragningar innan men det trodde jag var normalt. Iaf så var hon inte på ut riktigt än iaf. Men jag fick order av läkaren att vara hemma och vila några dagar för att sen gå på ett nytt läkarbesök för att följa upp detta.. Så nu var jag hemma hela tis och ons och så kommer jag vara hemma hela dagen idag å vila för att lite senare i em testa att åka till jobbet en liten sväng efterssom att jag fick tid hos läkaren redan imorgon.. Det känns ju lite bättre nu men då har jag ju verkligen inte gjort annat än vilat å det jag är lite rädd för att jag ska behöva vila i hela 4 månader till för att inte lillan ska titta ut.. Nä, får verkligen hoppas att det går att göra något.

Men jag LOOOVAR att ta det lungt!
Jag vet knappt vad stressa är nuförtiden ;)

Kommentarer
Postat av: Jill

Nämen usch då:( Kan gå så illa att man blir sängliggandes tidigt, tyvärr:( Jag var sjukskriven från v.15 med Bianca t.ex. det var ingen höjdare. Vila vila vila:( Nu sist var jag också sjukskriven från juli och december är hon född:( Kämpa på och bra att du tar d lugnt, inget är viktigare än du och lilla bebisen nu <3

2012-02-09 @ 15:03:24

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0