Övertid

Snart tar även 40+2 dagen slut utan några som helst tecken på att det kommer komma igång snart. Inte mer än vanligt menar jag.. Jag mår ganska bra trotts allt måste jag säga! Igår var jag och Jimmy ute å tittade lite i affärer. Köpte nya tavlor till vardagsrummet på Chilli. SÅ NÖJDA är vi båda två. Ett stort lyft!


Å idag har jag varit på Ikea med Hanne. Har inte gått genom hela men det vart endel "spring" ändå. Köpte plastad frotté till vår stora säng OM utifall att vattnet skulle gå i sängen på natten så kan det ju vara bra att inte sabba hela sängen ;) Så köpte jag även en liten till spjälsängen som jag tänkte ha med mig i bilen på väg till BB OM utifall att vattnet sipprar. Blev amningsfiltar från Babyland också, så jag slipper sitta å visa hela bröstet (om jag nu kommer kunna amma)

Tog en morgon magbild idag på skoj å efter ett tag fick jag en sammandragning å tog en bild på magen igen hehe. Ser lite kul ut =P


Folk har börjat giss datum när lillskrutt ska titta ut till stora vida världen så nu la jag ut en fråga på fejjan om när alla trodde. Med senast datum den 16e då självklart. Så vi får se vem eller vilka som får rätt. Själv har jag ju en liten önskan om att hon ska komma så snart som möjligt såklart men det vore lite fint om hon kom den 5e då Tyson fick somna in. Då blir ju en av dom mest sorgsna dagar till en av dom bästa eller hur jag ska säga.. Missförstå mig inte. Det är fortfarande väääldigt sorligt den dagen men jag hoppas på något sätt att hon vill kika ut då :O)

Strax blir det Big Brother final! Måste fixa Glass! ;)

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Hmmm, det låter som att jag har dragit en gammal säck på mig eller något? =S

2012-06-04 @ 07:13:34
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

Jag vet! =/ Jag misstänker vilket kattkräk det är på området som varit dum.. Den katten är dum i huvudet och ryker ihop med alla andra katter på området..



Men efter att vi tömt varfickan så har hon varit piggare, varit framme, ätit och kelat =)

Vi rengjorde det igår och det kom bara liiite klar särvätska så det är påväg åt rätt håll =)

2012-06-04 @ 07:27:35
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

JA verkligen =)

2012-06-04 @ 10:17:36
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

Åh jo, jag har haft den på mig massor av gånger, du har bara inte sett det =) Jag fattar bara inte att jag kom i den nu när jag är tjockis =P

2012-06-04 @ 10:18:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0