Nu är renoveringen igång!

Källaren tömdes i helgen. Jimmy och Janne slet som bara den.. Å klädkammaren tömdes och allt där inne fyllde åter igen källaren ;P. Rummet vart ju större än jag trodde häruppe hehe. igår inhandlades spackel och vit färg. å spacklet är redan uppe på väggarna. Ikväll tror å hoppas jag att Jimmy ska måla. Vill att det ska bli klart nu nu nu! hihi. Sen ska det köpas å läggas klinkers därinne innan vi kan börja köpa in möbler å ställa in.. Längtar! Får se om det kanske blir en fondvägg där inne för att få lite färg eller om vi köper väggdekor på Ikea som får lite liv i rummet. Vi börjar med vitfärgen så får vi se sen nör bebis kommit eller åtminstånde till efter UL den 5 april så kan få bekräftelse igen att den nu är en liten flicka därinne :D

Var hos doktorn idag igen och vart vidare 50% sjukskriven till sista april. Han hade blivit kontaktad av F-kassan som ställt massa frågor om mina sammandragningar var "hotande för förtidsbörd" å efterssom livmodertappen är opåverkat (som tur är) så är det ju inte farligt i nu läget å han lät ju inte som att han hade allt förstora förhoppningar på att jag skulle få ersättning å det oroar mig då jag verkligen inte kan jobba mer än jag gör i dagsläget :/ å det lär ju inte bli bättre ju längre tiden går heller... F- kassan har inte kommit med något besut än så jag försöker att hålla mig ifrån att bryta ihop totalt!

Nu till nåt roligt! Har ju sett ut lite grejer till bebis..

Här är vagnen vi vill ha!

Baby travel grizzly aluminium 3500kr från Babyproffsen

Här är Babysittern jag vill ha.

Babybjörn Babysitter Balance Air. Kostar strax över 1000 lappen.

Detta är skötbädden jag skulle vilja ha:

Skötbädd Biet. Kostar från 250-500kr

En vit MALM byrå med 4 lådor från Ikea.

749kr

Ikea STUVA skåp. (rosa om du nu blir en flicka ;)

1240kr med inredning.

Detta är lite av det vi vill ha.. Å vill ni så får ni gärna köpa å ge det till oss hahahaha ;P Åh vad jag längtar till att få ställa in grejerna å börja fixa iordning där inne!!!!! <3


Har funderingar kring att sätta upp väggdekor..

Då är det nog någon utav dessa som vi funderar kring. Kostar 99kr/149 st på Ikea



Var å hämtade ut en babybox på Kronansdroghandel idag.. :)

Inte helt fel :)




Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0