Pack, rens å släng

I helgen ska vi tömma källarförrådet som vi hade översvämning i för ett par månader sedan. Å vår klädkammare ska också tömmas för det ska bli bebis rum :D Så jag håller på röjer lite här hemma. Men det gå inte snabbt kan jag säga.. Höll på hela dagen igår å det jag fick gjort var:

Hämta upp 3 kartonger från källaren
Packa ner lite grejer jag inte avnvänder i en
Å gamla ytterkläder i dom andra två
Planerade hur jag skulle lägga upp dagen

Å detta tog alltså hela dagen för mig. Kanske skulle tagit.. 30 min i vanliga fall?! Var helt slut igår kväll!

La precis ut en förfågan på FB om någon ville låna min mage och allt som kommer med den ett par timmar så jag kan få röja klart här så kan Jimmy å Janne göra grovjobbet på lördag.. Tyckte det var en bra ide?! Nehe inte? Fan då.... ;P

Skämt å sido så är det imellanåt när jag inte mår dåligt och har ont väääldigt häftigt att vara gravid! Det är nu ca 11 veckor kvar så vist går tiden.. Redan torsdag imorgon. Var ju måndag nyss!? Men på något konstigt vis så känns det som att tiden går så sakta men ändå så fort. Svårt att förklara! Längtar till om 3 veckor precis då vi ska på UL igen.. :D

Nä, får ta och fortsätta röja här nu om nåt ska bli gjort idag! Ha en fin solig dag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0