Torsdag 1 mars= 3 månader/13 veckor/92 dagar kvar till BF :D


Japp.. v 26+5 idag å just nu i skrivande stund mår jag ganska bra faktist :) Känner lillan lite svagt därinne i magen å det är så mysigt! Vaknade innan kl ringde, hoppade i en dusch och åt frukost å nu inväntar jag bara ett roligt samtal först å sen ska jag ha en kund å sen ska jag ta bilen ut till mamma. Kommer ju knappt kunna åka dit framöver så jag tänkte åka dit så dom får bli lite uppdaterade om magen å kanske känna lite sparkar om damen har lust att dela med sig lite. Har haft en super lugn dag igår i magen. Nästan så man blir lite så där orolig. Men jag kände några kickar under dagen å på kvällen kickade hon till några ggr å så väckte jag henne i natt hihi så jag är rätt lugn ändå :) Kanske hon laddar inför en kanon aktiv dag idag eller imorgon? Hoppas!! <3

Åh var jag vill att dessa 3 månader ska gå fort nu! Längtar efter dig <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så fin vännen!!! <3

2012-03-05 @ 18:13:33

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0