Weei!

Vagnen finns nu att hämta på Babyproffsen :D Ska nog få hjälp av blivande farmor och farfar igen och åka å hämta vagnen på söndag :D Kommer vara värdens lyckligaste då haha. Blir nog Babyskyddet på en gång då skulle jag tro :D

Igårkväll när jag skulle sova kännde jag sånt obehag.. Illamående, hjärtat slog hårt och fort hon buffas å knuffade på ett sätt hon inte brukar..? Känner mig nästan yr imellanåt å fick såna svettningar att man kunde tro att man hamnat i klimakteriet hehe. Har känt detta tidigare men det brukar inte hålla i sig så länge. Hon måste ha legat på nåt sätt så det trycker på nåt. Försökte vända å vrida mig så hon skulle flytta på sig jag vaggade mig själv och klappa lugnt på magen.. Men hon fortsätte. Jag undrar jag vad hon hade för sig! Det blev bättre efter att jag stått på alla fyra 10 min med min ONDA rygg... Inte skönt! Men men, det gick iaf över :)

En vecka kvar till UL2 idag hihi
64 dagar kvar till BF :D

Åh va jag längtar hefter henne <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad blev det för vagn? :)



Usch vad jobbigt det lät men skönt att hon till slut ändrade position! Kram på dig finaste!

2012-03-29 @ 12:36:11

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0