Helgen och MVC

Helgen spenderade jag ute hos mamma.. Bilden är ifrån i lördags v 36+0. Det var nog sista gången innan förlossningen kan jag meddela ;) Innan det var dax att åka dit var jag och Jimmy på faderskaps utredning. Eftersom vi inte är gifta måste man skriva papper på att det är han som är pappan. helgen var mysig, har fått lite frisk luft å sol på mig. Inte helt fel vill jag lova när man annars sitter mer eller mindre instängd i en lägenhet. Gosat med hundarna och katterna och ätit god "mamma mat" ;) Mammas mat är alltid bäst! Vi var en sväng till mormors grav och fixade lite fina blommor men annars har jag bara tagit det lugnt. Natten mot söndag fick jag fruktansvärt ont i ryggslutet, över rumpan och ner på baksida lår och efter dagens BM besök fick jag det mer eller mindre bekräftat att det kan vara sammandragningar/ förvärkar. Men enligt henne behövde det inte betyda att det var på G utan det kunde minsann ta ett tag. Skit oxå haha ;)

Dagens besök hos BM:
Vecka 36+2.
Har gått upp 16 kg.
SF mått 35.
Blodtryck 132/83
Bebis ♥ 150 slag/ min

Frågade också om kurvan och fick förklarat att vår lilla tjej ligger strax över normalvikten och om hon skulle födas  fullgången tippade hon på att hon skulle väga ca 3800.. VILL INTE GÅ ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: martina

Hade med Sabina exakt såna värkar känndes som jag skulle tappa rumpan hahahh ingen fara allt komme gå bra =) Puss

2012-05-07 @ 12:32:45
Postat av: Linda

Det är så roligt att läsa om dig, jag känner så INTE igen någonting ;)...tänk vad olika det kan vara. KRAM...

2012-05-09 @ 07:24:07

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0