Oregelbundna förvärkar?!

Jag tror ärligt talat att det är det jag har.. Fast jag vet inte. Först var det natten till i söndags, alltså det 5-6. Sen var det inget igår men så kom det inatt igen. Inte lika ont så där i ryggslutet i natt men mycket sammandragningar som återkom ganska ofta med ryggvärk och ett jäkla tryck neråt.. Nu på morgonen är det inget igen.. Hmm, undrar hur länge detta kan hålla på innan det tänker sätta igång på riktigt. Jag är lite nyfiken på vad som händer på lördag när jag ska sluta med bricanylen! Lär ju få satans mycket ondare iaf haha men det får gärna göra ont bara hon vill ut :D

Jisses vilken längtan jag har nu! Å jag börjar faktist bli lite skraj med ;) Har inte varit rädd innan men efter att ha känt på dessa FÖRvärkar som säkert inte ens är i närheten av dom riktiga så blir jag lite rädd haha. Jag som trodde att mina onda sammandragningar var det värsta haha. Fast det är ju inte riktigt lika smärta som värkarna. Det går ju att andas igenom dom som man så fint säger å dom håller ju på några sekunder å sen slutar dom så man får ju lixom vila i mellan. SD gjorde ju ont så fort jag rörde på mig. ajaj!

Hur som helst så önskar jag att hon vill komma v 38-39 någongång. Skulle inte bli ledsen då ;) Meen vi får se när damen behagar att titta ut :)

Längtar!♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gud så spännande :)

2012-05-08 @ 10:11:02
URL: http://fruekman.blogg.se/
Postat av: MARTY

ooh så spännande! :)

2012-05-08 @ 12:56:00
Postat av: Catwalkqueen

Yääääh =)



Åh nu är det inte långt kvar åt dig! =D Så coolt =P

2012-05-09 @ 07:07:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0