Svullo!

Jisses vad tjock jag är nu v 37+4! Så svullen över hela kroppen. Så här är det faktist! Jag har alltid förundrats över lite större människor som vill "gömma" sig i stora kläder för har alltid tyckt att jag själv sett så himla mycket större ut när man har tält på sig..? Å det fick jag verkligen bevis för idag! Satte på mig en mamma klänning jag köpte på Ullared imorse å jag ser verkligen ut som ett hus i den. Vist är jag stor utan den också men jag ser tusen gånger större ut i den! Ska se om jag kan ta ett kort å visa..

Ser visseligen enorm ut på båda haha men jag tycker jag ser fetare ut på den första.. Meen nu skiter jag i de :)) För jag bär på vår älskade dotter å då blir är man tjock ;D Drömde mardrömmen i natt.. Jag var nog minst dubbelt så stor som på biderna i drömmen och gick med min lilla prinsessa i handen på stranden, hon var väl i 2-3 års åldern å jag hade inte gått ner ett kg efter förlossningen haha. HUA!

Vart tog det fina vår vädret vägen då? Det är ju så kallt! :( Eller jag klagar väl egentligen inte. Tycker det är rätt skönt att det inte är så varmt som det ändå kan vara i mitten på maj. Jag tror mina händer å fötter inte hade överlevt annars så svullna som dom är just nu å tänk då om det var varmare ute ojojoj hehe Men svalt fast sol kan det gärna få vara :)

Jaha, 16 dagar kvar till BF å det ända jag känner är molande värk i nedre delen av magen å så har jag väl lite sammandagningar å så men förvärkarna är borta.. Å det här med magen.. Att den ska sjukna. Jag vet att min har sjunkit lite för jag har fått lite lättare att äta å andas å så men hur mycket ska den sjunka innan förlossningen å hur lång tid innan? Måste den sjunka så där mycket så det verkligen syns? alla säger att den sjunker när bebisen har fixerat sig men det var ju jätte länge sen hon gjorde det. Å som sagt lite har den sjunkit men inte så där så det verkligen syns..??? Det är väl så klart olika för alla som med allt annat men kan nån ge mig ett svar på hur det var för er?


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag såg exakt ut som du med Sabina den behöver inte skunka mer =).

Sluta oroa dig o njut, snart har du fan ingen egen tid kvar så NJUUUT... <3

2012-05-16 @ 11:33:21
Postat av: Jess

Jag oroar mig inte ;P Jag vill att hon ska komma UUUUUT haha

2012-05-16 @ 12:07:27
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Grattis till bebisen i magen :)

2012-05-17 @ 12:34:38
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0