Vart tog dom onda förvärkarna vägen? Ingen som vet, ingen som vet..

Här gick man och trodde att snart snart är det kanske på G.. Meeen nej. Förvärkarna försvann å jag har inte känt av dom på flera dagar :( Trycket neråt forrtsätter och "bowlingklotet" hänger kvar. Har även fått rejäla hugg i...? ligamenten..? Det gör så jävla ont speciellt när man ska vända sig i sängen å ta sig upp å ner å så. Det känns lixom som att man måste göra allt i slomotion för att bebis ska hinna med att flytta på sig för annars gör det ont som satan när hon ska vända sig i efterhand.. Typ. Kanske har med att trycket från huvudet att göra. Vad vet jag..? Händer å fötter är svullna å värker å ryggen är som den är men annars är det ändå rätt ok måste jag säga. Det var ju mycket tuffare tiden innan jag fick Bricanylen å den smärtan jag hade från dessa sammadragningar jag hade då. Vist har jag sammadragningar nu med men jag skulle tro att dom är som det ska vara i normala fall mera nu. Magen blir stenhård å man tar sig ingenstans men dom gör inte alls ont så som förut utan mer obehag eller hur jag ska förklara. Knas att man kan må bättre i slutet av graviditeten än innan ;) Å jag menar nu inte att allt e plätt lätt utan ont å så har jag men det har varit värre så det är ju ändå skönt! Det är väl inte mer än rätt att jag också ska få "njuta" lite av att vara höggravid med allt vad det innebär ;)

18 dagar kvar till BF idag 14 Maj. SENAST 14 juni blir jag igångsatt så om HÖGST en månad blir jag mamma. Sjukt hihi ♥ Nu tycker jag att dom där härliga (NOT) förvärkarna kan komma tillbaka å att hon fortsätter trycka sig neråt så det snart kan bli dax. Står inte ut att inte veta hur hon ser ut längre :)

Tror föressten inte att jag skrivit något om namn än? Det jag å Jimmy kom överens om vid RUL var Tuva och det hade vi nog bestämt oss för tills Jimmy fick upp ögonen för Tindra som också är väldigt fint. Men nu har vi sagt att vi väntar å ser hur hon ser ut om det mer ser ut som en Tuva eller Tindra :) Vilket tycker du? Å vad jag längtar efter dig mitt lilla hjärta.





Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0