"Vilken häftig mage du har"

Jaha, då har jag precis varit till BM igen och kollat blodtrycket som nu var bra igen. Skönt! Det första hon säger när det är min tur att komma in "först kommer magen å sen kommer Jessica" haha, ja.. skrattade jag bara.. vad ska säga lixom ;P Sen är hon lyssnade på bebis hjärtslag som var 135- 140 slag/ min idag så sa hon "vilken häftig mage du har" Hon måste ju se endel magar ändå hehe. "Du får många kommentarer va?" Frågade hon å det får jag ju. Alla kommenterar hur STOR mage jag har :) många har ju frågat om det är tvillingar därinne till och med hehe. Meen det finns ju faktist dom som har större magar! Kan inte fatta hur det går till ;) Fick en ny tid nästa vecka igen å BM sa att vi kan ju hoppas att vi inte behöver ses nå mer haha. Snällt ;P Men jag fattade ju att hon menade att hon hoppades på att bebis skulle komma innan dess :O)

På vägen hem från BM blev det en glass på en parkbänk :O)

Tur jag satt i skuggan för VARMT var det hehe.
Nu ska jag ta å lägga mina svullna fötter högt å vila en stund.

Ha en super härlig dag ute i sommarvärmen å njuuut ni som kan :O)

Kommentarer
Postat av: Elina Gravid v 39

Haha! Jag får höra samma sak. Min bm sa till mig att min mage är väldigt stor och jisses vad folk kommenterar.. börjar bli lite jobbigt haha.

2012-05-26 @ 10:28:57
URL: http://minbebis.com/blogg/jagelina/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0