Tänder?

Börjar fundera på om det inte är tänder på g här. Tuva har varit otroligt grinig å har sovit dåligt sista dagarna å i går gav jag henne lite Alvedon å gnuggade tandköttet lite å efter det sov hon flera timmar. Hon tuggar frenetiskt på allt å kan bli arg eller ledsen när hon biter eller om man tar bort bitleksaken. Hon är ju fortfarande lite snorig å kan tänka mig att det bidrar till att hon är lite gnällig också men jag tror nog ändå på tänderna. Stackars barn, ont i magen, växtvärk å tandvärk.. Inte lätt att vara liten. Igår var Madde å Bella barnvakt medan jag var på magnetröntgen och Gyn. Får svar från röntgen om en vecka ungefär. Hoppas att dom hittar något som kan förklara smärtan jag har! Idag har vi umgåtts med Nils, ida och stefan. Gullungar <3


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0