Tuva 4 månader

Min lilla älskling blev 4 månader å det firade hon med magsjuka som jag fick efter henne och som Jimmy precis fått. Välkommen till familjelivet på riktigt med magsjuka å allt. Fy fan vad hemskt det är!!! Hade så fruktansvärt ont i kroppen och huvudet efter "min natt" kom inte ens upp ur sängen förns vid 18 tiden igår kväll. Mår fortfarande inte toppen bra då jag är kraftlös och har ont i skallen. Säkert pga vätskebrist. Ändå har jag laddat med Resorb. Mindre kul sätt att fira Tuvas 4 månaders dag med henne på astridlindgrens barnsjukhus också. Hon hade ju inte ätit på 10 timmar stackarn så vi pumpade i henne vätskeersättning sen fick vi åka hem. Hua! Det var bara första magsjuke omgången det. Lär bli mååååånga till :S

Bjuder på några bilder av vår finis


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0