Läskigt och underbart

Igår var en bra och dålig dag! Är hos Mamma under helgen och efter frukosten åker mamma, jag och Tuva å shoppar. Vi tar Hasses bil för att underlätta med vagnen å så. En mysig dag med shopping och mini lunch. På vägen hem är vi stressade och ska bara in på biltema en snabbis. Tuva har knappt sovit på hela dagen och gallskriker i baksätet. Mamma går till affären å jag tänkte bara flytta bilen å ställa den på den andra parkeringen för att vi snabbt ska kunna åka iväg så att Tuva kan somna.. På väg ut från parkeringen var det fritt från bilar och jag åker ut. Helt plötsligt från ingenstans var det en bil mitt framför mig å sekunden senare kör jag rätt in i den. PANG! Jag minns att jag såg att det var en tjej med två barn i baksätet. Vi parkerade bilarna å gick ut. Tuva skrek fortfarande som en stucken gris å jag frågade hur det gick. Det gick bra. En super förstående mamma som själv hade gjort samma sak å det blev bara en buckla på hennes bil så det var inte så farligt. Jag var skakis ett bra tag efteråt. Hua! Läskigt att jag verkligen inte såg bilen å tur att det vi körde så sakta! Väl hemma igen lite senare ligger jag å busar med Tuva på golvet medan mamma lagar mat. Å Tuva 3månader, en vecka och två dagar gammal börjar skratta det första riktiga skrattet. UNDERBART!!!

Här kommer en bild från skratt stunden och en från shoppingen;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/227402/images/2012/pic_505583bdddf2b37089001efd.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/227402/images/2012/pic_505583bde087c323a74e3018.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0