Pilbåge

Ligger här i soffan spänd som en pilbåge.. Det är första "pappa natten" å jag får verkligen kämpa. Fy vad det är jobbigt att höra henne ledsen!! En trött å lite irriterad pappa kämpar sen snart 1,5 timme tillbaka att få henne att somna om efter nattmålet. Men måste säga att han kämpar på bra! Jag vet hur det är å denna natten är nog viktig för oss alla tre. Dom måste ju hitta sitt sätt precis som jag å Tuva fått göra. Det har ju ändå tagit 3 månader nu å jag å Tuva har en natt rutin nu. Vilket är super skönt! Nu är det ju deras tur för det kommer ju nätter då jag inte är hemma i framtiden å det är nog bäst att vänja henne vid oss båda redan nu för annars blir det ett helvete sen. Har inte hört något på ett tag nu å jag hoppas att hon sover nu å pappa med. Vi får kämpa alla tre nu ett tag sen blir det ju bra! :) hejja pappa <3


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0