Längesen

Ojoj, här var det längesen det uppdaterades ;) jag har börjat jobba i förskola igen. Trivs jätte bra! Än så länge är det bara vik men det kan bli tillsvidare vilket jag hoppas på så klart! Tuva växer så det knakar. Hon är 8,5 månad gammal. Hon kryper står och går med stöd och hon vet minsann vad hon vill. En bestämd liten tjej. Det har hon fått från pappa sin ;) lite jobbigt är det att fp träffa henne så lite som man gör men så är ju livet.. Vi måste ju jobba. I veckan har vi beställt ny säng och den kommer nu på söndag. Jisses så jag längtar! Å just de.. Vi har bokat en resa i sommar tillsammans med farmor och farfar, ser vi fram emot allihopa!! Nä, ska snart kliva av tåget å bege mig mot jobbet men en liten snabb uppdatering fick ni. Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0